dissabte, 4 de febrer del 2012

Vilanova-La Garriga-Puiggraciós-La Trona amb neu!

Sortim des del CCVV a les 6:40, Paco, Albert, Pedro i Carles, el termómetre marca -6ºC, i es nota, coll....si es nota, anem riu amunt fins La Garriga on ens espera l'Adán mig glaçat, anem cap a la Doma per començar a pujar, camí ample on comencem a veure algún arbre enfarinat en els punts més obacs, un cop feta la primera pujada forta i llarga, ens endinsem dins el bosc per un corriol que ens deixa embadalits, ja que està completament nevat, no es veu el terra i està una mica relliscós, arribem a Puiggraciós i les vistes son esplèndides, es veu el mar per tot arreu amb el sol acabat de sortir, seguim per darrera cap als cingles, un cop coronats, ens dirigim al Clascà, acabem de pujar i agafem el GR que pasa a tocar de la cinglera est, vistes espectaculars, (seguim sense notar els peus) corriol molt nevat i divertit que ens porta fins La Trona, continuem una mica més fins la torre de guaita, una miqueta més i ens desviem cap a St. Miquel Sesperxes sense arribar.hi, agafem el camí de tornada, i l' alçada del pr que ve de La Trona, l'agafem de pujada uns 50m a peu, i el seguim fins St. Pere de Bertí, aquí ja tornem a ser al Clascà, desfem el camí fet d'anada, i just abans d'arribar a la Doma, fem un corriol de baixada molt simpàtic i ratoliner, anem fins el cotxe de l'Adán, i en Pedro l'acompanya, ja que tenia ticket fins les 12:30, i ja eren les 12:40 (la neu fa que no puguis avançar ràpid, ni pujant, ni baixant), i els altres riu avall fins Vilanova, amb una satisfacció total de tothom, no hi podria haver un dia més clar per veure paissatges així, el pitjor...el fred, en cap moment vam arribar a sobrepasar 1ºC, la major part del recorregut entre -6ºC i -3ºC . 65 km's i 1316+ acumulats s/índex.