diumenge, 19 de febrer del 2012

Sortida corriolera a tope!

Ens trobem al CCVV, Jordi, Joan Ramón, Adán, Oscar, Miquel, Dani i Carles, comencem en direcció la bagueny, per acabar pujant el corriol de Cal Senyor primer, i després el de Ca l'Arcís, anem a buscar "la serp" i continuem per camí ample fins la Mútua, on en Jordi ens abandona per temes de "ticket", seguim fins el pr que va a Burriac, i a mig camí el deixem per girar a l'esquerra i fer una baixada espectacular (orrienca 2011), remuntem camí ample, i altre cop resseguim un espectacular corriol molt llarg, que ens deixa a peus de la Riera de Clarà, l'espectacularitat de la baixada però, no fa que no siguem conscients de tot el que hem baixat, i que ara tocarà pujar, les mans es mouen per les esquenes buscant gels, barretes, i en alguns casos glucosa, un cop feta la tria, pugem primer fins Órrius i després fins la carena a l'alçada de la bassa, aquí l'Adán, en Miquel i en Dani, baixen de dret a Can Nadal, mentre l'Oscar, en Carles i en Joan Ramon, ens dirigim a fer una tremenda baixada proposada per aquest últim, i que enllaçant corriol rera corriol, ens deixa a la pedra de les orenetes, llarguíssima, tant com dura per els seus "falsos llanos" en els que no deixem de pedalar a tope degut a l'adrenalina que estem deixant anar, uns enllaços de corriols molt ben trobats, i que de ben segur farem més sovint, un cop a baix, carretera i cap a casa. 31km i 1048+ acumulats s/índex.