diumenge, 29 de gener del 2012

La Torrassa (torre del moro)

Dia en que es podia preveure pluja, molt de fred, i ... sorpresa, 8 bikers disposats a fer passar el fred, la pluja i el que faci falta.

Carles, Joan Ramón, Jordi, Lluís, Dani, Oscar, Adán i Pedro, sortim pel gual de Can Farigola per pujar riu amunt fins la gasolinera de La Roca, pugem pel corriol de l'elefant, i en Dani punxa roda, quina sorpresa al veure la punxa, aprox. d'uns 2,5 cm de llargada (que bèstia), canviem càmara i continuem amb l'agraïment de tots a en Dani per donar una pausa a la pujada, seguim per corriols sense arribar a l'elefant i travessem la carretera d'Òrrius en diagonal per anar a parar al camí de la cantera de Parpers, just arribats a Parpers, l'Adán ens deixa perquè tenia ticket curt, continuem per corriols en direcció St.Carles i la segona cantera, aquí toca pujar de nou, primer camí ample i després corriol per atacar la torre per la cara de ponent, barreta, foto i som-hi! Ara toca baixar el Dragon Khan o Rambo's creek (rierol d'en Rambo) com també es coneix. Comencem la baixada amb els ulls embadalits per la vegetació i el mateix corriol, un cop passat el troç més complicat, continuem baixant a "fondu", tant, que en Dani que anava primer, es menja un arbre de aprox. 20cm de diàmetre amb la clavícula, resultat... una estona a terra per passar el sustu, i baixar a peu perquè el dolor era molt bèstia, quasi tant com ell, arribat a la carretera, decidim que Joan Ramón, faci de guia per retornar a casa en Pedro, en Jordi i en Lluís. Carles, Oscar i Dani, baixem per carretera fins Dosrius, truquem a un taxi, i biker i bici cap a casa, Carles i Oscar anem cap Argentona per carretera, aquí agafem camins des de la riera fins Òrrius, pugem cap a la bassa i baixem pel corriol de Can Nadal. Per altre banda, en Joan Ramón guia els altres per corriols de baixada divertidíssims fins La Roca, on ell mateix punxa la roda, en Lluís i en Jordi marxen, ja que era força tard, i en Pedro es queda a ajudar a canviar la roda. Tot plegat molt companyerisme i molt bona companyia, llàstima de l'ensurt d'en Dani, que tots esperem que no hagi estat res. Que et milloris ben haviat i poguem tornar a gaudir d'un showman i màkina com tu. 41km i 1150+

Carles

1. Molt bona ruta, a veure si algún dia m'apunto o fem una conjunta amb vosaltres. Nosaltres hem surtit una estona per la zona d´Orrius. Poso els links del foro i el nostre blog: