diumenge, 8 de maig del 2011

Burriac per corriols

Aquest diumenge erem 4 bikers, 4 més que havíen confirmat el dia abans es van acollunir per les 4 gotes que queien (d' aigua), Lambert, Iván, Valentín i Carles, comencem tal com ja havíem dit, però tot just arribar a la rotonda de Can Nadal, en Valentín ja havia punxat roda, canviem ràpidament ja que la ruta es preveïa llarga i anem a buscar la pujada de la Bagueny, en Valentín, tot tussut...torna a punxar, després d' animar-lo a continuar, arreglem càmara i continuem fins el corriol de Cal Senyor, després Cal Arcís, després el de la "Serp" (per posar-li algún nom), i aquí ja ens trobem els primers bikers que feien la Cabrilenca, seguim en sentit Burriac i quant agafem el PR, ens trobem la caminada de les fonts d' Argentona, "tela", passats els obstacles aconseguim fer el cim, tornem pel camí de la Mútua i baixem pel corriol de Cal Senyor i l' altre corriol que va a parar una mica més amunt de Can Maimó, cansats, enfangats i sobretot, sobretot, satisfets! 4 horetes que haurien d' haver sigut 3 hores. 30km i 1000+ de desnivell acumulat.