diumenge, 21 d’abril del 2013

Comença el bon temps.

Avui hem sigut 5 bikers al CCVV, Raul, Josep Mª, Dani, Lambert i Carles. En Raul és el segon cop que surt amb nosaltres, i l'acompanyem en la primera pujada del dia, com que els ritmes son molt diferents, i tenim ticket curt, un cop a dalt ens separem per tal de poder acabar la ruta en un temps prudencial. Anem cap a la Serp, però baixem pel dret cap a la Mútua, fent les dues superpujades que sempre baixem, per poder baixar en direció Argentona per corriol. Agafem el PR de Burriac, però sense arribar-hi, el ritme, és més que alt, i es que en Dani fondo, fondo no té, però té un sake que fon a més d'un... Pugem fins el turó dels Cirers, on hi ha una torre de guaita que recorda una torre de control d'aeroport, per la forma inclinada dels vidres, després, baixem per un corriol molt amagat i empinat que ens torna a deixar a l'inici del PR, refem el camí de tornada, i un cop a Coll de Porc, en Dani es despedeix per baixar per Can Nadal.
Nosaltres 3, anem fins la Roca d'en Toni, i baixem per corriol cap a les pedres d'escalada de Can Boquet i la granota. Arribats al camí que ve de Cabrils, el travessem directament i empalment amb un corriol superdivertit i nou per nosaltres, fins molt, molt avall...per remuntar, fem una prova i surt rana, reculem i agafem un altre camí, una estona després, ens adonem de que la rana segueix amb nosaltres, però per no tornar a baixar, agafem bici a coll i remuntem una estoneta fins el camí ample, continuem fins la Creu de Can Boquet, i remuntem el Vietnam, per més endavant baixar per corriol, primer en direcció Can Gurguí, i després per la baixada del diable.
Som al camí de Can Maimó, i ens desviem per tornar a pujar cap el corriol que ens deixa a la roca foradada de Vallromanes, per després baixar cap al golf, i finalment cap a casa. Total 35km i 1120+ amb molts corriols i trams de duatlons, sempre estar bé veure on tenim els límits...