diumenge, 20 de maig del 2012

Enduro 100% amb pluja

Sortida que començava més aviat del normal, concretament a les 7:10, tot just posar els peus a terra del llit, els WhatsApp, no paraven... Que si plou molt, que si ha estat plovent tota la nit, que seria millor no sortir, que no vindrem perquè ens podríem posar malalts, que sembla que plourà tot el matí, jo, ok a tots, i mentrestant...café amb llet, culot, maillot, aigua al camelback i bici engrassada, deu n'hi do del que han durat els missatges...això sí, amb un de sol al Lambert, ho hem tingut sol.lucionat, ens hem trobat al CCVV com sempre a les 8:00. La sortida per la meva part, era a "modo de prueba de fallos" ja que era la primera sortida des de l'esguinç de tormell de la setmana passada, després de provar amb cura...perfecte, ni una sola moléstia, i corriols a manta, de pujada i de baixada, no recordo haver fet tants corriols seguits en molt i molt de temps. Pugem per després de Can Maimó per corriol fins Cal Senyor, seguim per corriol i enllacem amb el de Ca L'Arcís, d'aquí saltem per la Serp, i just començar a pujar el camí, baixem a molt bon ritme i sense esparar ningú, en direcció Òrrius, trepidant! pugem en direcció St.Bartomeu, i una mica més per agafar el corriol de baixada de la cova del moro, però ens desviem a l'esquerra per una baixada molt divertida i tècnica en alguns llocs, i a mig cami ens desviem a la dreta per remuntar primer un corriol molt sinuós i ple de basals, i baixem després fins la pedra de les orenetes, espectacular! un cop a baix, tornem a pujar altre cop per corriol fins la pedra de les creus, i després seguim pujant per corriol, per agafar l'enllaç d'un corriol que no recordava, la baixada trialera que ens deixa a prop de la gasolinera, quina baixaaaaaaaaaada!
pedres, tallats, roca viva, arrels, regates amb tallats, fang... en una paraula... Orgàsmica! i es que avui hem aprofitat de valent les bicis que portavem, les dues enduro amb ganes de marxa, la temperatura, amb aigua perfecte, això si, sense ulleres perque estaven més estona entelades que res més, però una sortida de les que es poden valorar amb un 10!  26km i 850+ gairabé tota per corriols menys la pujada d'Òrrius fins el Gr. Arribats al poble, cervessa al canto, i es que sortir amb pluja, té premi, i més havent disfrutat com nens.
Carles
PD:no hem posat el track, no fos que algú prengués mal

1. Vosaltres si que sou valents, amb dos collons us admiro. salutacions.
    Ricardo.

2. L'autor ha eliminat aquest comentari.

3. Que buena pinta que tiene la salida, de que manera las vivis!!!, según voy leyendo parece que este allí mismo, la crónica está de coña.

La semana pasada con unos amiguetes de Badalona hicimos un track de los que tenéis en el bloc (19-feb-2012-corriols-per-gaudir ) y se lo pasaron de miedo, se han quedado con ganas de mas. Este sábado repetiremos por la zona, hay posibilidad que me paséis el track de la salida ?

Todos van con bicis de enduro, osea que si hay corriols y bajadas feas será orgasmico si o si.

Por cierto la de Vic a Vilanova estuvo genial, eso si acabe destrozado, Soy el chaval de la Orbea color naranja ( amiguete de Paco ).

Os dejo el correo por si me podéis pasar el track.