dissabte, 5 de maig del 2012

Viclanova "EXTREME"

12 bikers a la Viclanova 2012, un grup de dimensions perfectes i molt ben avingut en una sortida que costarà molt d'oblidar. Sortim en tren fins a Vic i arribem a Vic sobre les 8:25, on comença la nostra ruta. Carreguem el track, fem la foto de rigor,  i apa som-hi, anem en direcció Seva i comencem a pujar en direcció el Brull, a partir d'aquí la pujada es fa notar una mica més, fem reagrupament a la Font Pomereta, reabastim aigua i prenem alguna cosa d'energia, i menys mal, ja que la última pujada fins el coll de Pomereta encara era molt més dura, a dalt podem gaudir d'una vista de 360º esplèndida, a l'altre costat de la vall, una mica amagat, St.Segimón, i als nostres peus, en direcció Sud, Collformic, s'ens obre la gana i baixem a tot drap. Esmozar de forquilla i repòs merescut. 45 minuts més tard ens dirigim cap al Pla de la Calma, que de pla no en té res de res, anem agafan ritme a poc a poc, i mentre pedalem, decidim que seria bo baixar pel Suí, ja que la baixada per Vallforners es bastant aburrida, i portem 5 bikers amb ganes de canya, i ben decidit, al Suí podem gaudir altre cop de una vista de 360º magnífica, amb el mar de fons i Burriac entre molts pics. La baixada impressionant per uns, senderisme pels altres, però espectacular per a tots, el Suí ja ho té això, molta roca i pedra gran deixada anar, i una inclinació que fa que molts ni provin de baixar-lo, un cop feta la trialera llarguíssima, 14 revolts ziga-zaga també amb molta inclinació, que ens deixen al costat del Castanyer d'en Cuc, no el visitem ja que perderiem temps, i acabem de baixar fins el pantà i Cànoves, el camí de tornada... puja baixa fins La Roca on les cames ja estaven força ressentides, i riu avall fins Vilanova amb el vent en contra com sempre que acaves rebentat, amb la satisfacció per sobre del cansanci que no va ser poc...