diumenge, 20 de novembre del 2011

Vilanova-Orrienca llarga fins Òrrius i tornada

Dani, Lambert, Oscar i Carles, sortim en direcció l'elefant, per intentar seguir l'Orrienca marcada d'avui mateix, fem una pila de corriols amunt i avall, molt guapos i trencacames, en Dani ens abandona just després de fer la foto (massa mala vida), continuem seguint les marques, baixem a Òrrius per tornar a pujar a la carena, tota la pujada en Lambert no para de tenir problemes amb la transmissió, i nes abandona enfastigueixat, tornem a baixar a Òrrius per un corriol xulíssim i molt enfangat, un cop a baix ens fan pujar altre cop per corriol, un cop a dalt seguim el camí que ens portaria al pr que va a Burriac, però abans d'arribar.hi, baixem per un corriol enfangat cap a Òrrius, a mitja baixada, tornem a pujar fins altre cop el camí ample que havíem deixat, agafem el pr que va a Burriac, i a mig camí ens desviem a l'esquerra per una superbaixada enfangadíssima, i on l'Oscar a estat a punt de ser engollit per un superforat, i es que és molt perillós fer baixades enfangades amb la bici al costat(no hi ha espai), un cop a baix, remuntem una mica, tornem al camí ample, el rellotge marca les 12:00 i estem bastant cansats, es veu que em fet un recorregut diferent al de la cursa, ja que no ens havia passat ningú i el primer ja feia 1h30' que havia passat per allà, baixem camí, i sorpresa, no anem a Òrrius, baixem un supercorriol divertidíssim fins la riera de Clarà, pujar a Òrriu des de baix amb fang a estat tota una odisea, un cop a dalt, agafem el camí que ens puja a la bassa, també molt enfangat, Can Nadal i cap a casa amb les orelles baixes ja ques arribem a les 13:00, 40km i 1330+ amb moltíssims corriols enfangadíssims, aquesta gent d'Òrrius els tenen molt ben possats.