diumenge, 11 de setembre del 2011

Torrassa + Dragon Kahn, per St. Bartomeu

Sortim en dos grups, ja que Dani, Angel i Lluís, havíen de tornar haviat, i en Pep, Oscar, Miquel, Albert i Carles, fem la ruta descrita.

Sortida força dura, hem d'anar preparant la del proper dia 1 d'octubre, i no tenim excusa. Sortim en direcció St. Quitèria, anem cap a la cantera, i pugem cap a la pedra de les orenetes, d'aquí fora més pujada pel camí de Can Gol (ruta prehistòrica), fins St.Bartomeu, travessem la carretera, i continuem pel GR, que fa que en dos trams de pujada curts, i un de baixada, hagim de baixar de la bici, un cop superat el més complicat, ja som al camí ample de l'altre cantera, el gps marca 12km, les cares dels asistents, diuen que han fet la resta, i que queden encara 30 km's més, agafem el corriol lateral que ens porta fins al Coll de Parpers, el travessem i seguim corriol fins St. Carles, on també agafem més corriols fins la tercera cantera que ens faltava (es veu que ens atrauen les pedres), comencem a pujar pel camí ample, `més endavant ens desviem a l'esquerra per acabar pujant per corriols a l'ombre, i ja som a la Torrassa, avui hem tingut la sort, de que mentre erem allà han obert la porta, i hem pogut disfrutar d'una vista de 360º impressionant, de tornada, com no... Dragon Khan, baixada llarga i una mica tècnica molt divertida, un cop a baix, carretera fins la cantera, i desfem corriols fins gairabé Parpers, on ens desviem en direcció La Roca, on acabem surtint al Castell, i tornada cap a casa pel riu. 42km i 1155+ acumulats.