diumenge, 4 de setembre del 2011

Burriac per corriols 2

Avui hem sigut 10 bikers, d'esquerra a dreta: Adán, Miquel, Dani, Lambert, Jeremy, Oscar, Oscar C., Miguel Angel, Dani, i Carles fent la foto. Surtim en direcció Cal Senyor per la bagueny, un cop a dalt, en Miquel ens abandona per anar a treballar, els altres continuem pel corriol que ens deixa a sobre el camp de tir, continuem uns 200 metres per agafar l'altre corriol de Ca L'Arcís, al deixar.lo, seguim en direcció la mútua, però abans d'arribar.hi, ens desviem pel corriol ja conegut com "la serp", val a dir que aquí, els problemes amb els frens de la bici de l'Oscar, s'havien sol.lucionat misteriosament, i ja tornava a frenar, un cop sortim al camí ample, ja no el deixem fins el pr que ens porta just a sota de Burriac, tremendu alhora que ràpid, aquest corriol és un dels més tècnics que fem habitualment, fins i tot algun tros a peu, però les vistes s'ho valen, al tornar a sortir al camí ample, toca pujar i de valent, aparquem les bicis just a les escales, i pugem a gaudir de les vistes magnífiques que ens deparava aquest dia ennuvolat, però sense ni una gota. Després de fer un mos, tornem amb un sol que ens ha volgut acompanyar a tota la pujada, parem després del corriol, per reparar una càmera dues vegades seguides( s'ha de practicar), i continuem per la mútua, coll de porc, Cal Senyor, i corriol de Can Maimó, que ja ens deixa al costat de casa. 30km i 1000+