diumenge, 5 de maig del 2013

Corriols i més corriols.

Molt bona sortida, de dreta a esquerra, Josep Mª, Jorge, Pep, Lambert, Joan Ramón, César i Carles.
Anem en direcció Can Maimó i Can Prades, per acabar pujant per corriol i desembocar just abans de la Creu de Can Boquet, remuntem fins les pedres d'escalada, i baixem per corriol en direcció Vilasar, travessem el camí ample i continuem pel corriol Mariachi, anomenat així per en Joan Ramón per la seva vegetació. Desemboquem a Vilasar de dalt, i després de fer un troç d'asfalt, remuntem evitant el camí ample, per un corriol molt exigent de pujada i fem un mos abans d'arribar a dalt.
Pugem per la Font d'en Dirol, aquí en Jorge i en Pep ens deixen, ja que han de tornar a Granollers i tenen ticket curt. Nosaltres fem una variant de la serp una mica més dura, i acabem vaixant per les torres d'alta fins a Òrrius, on decidim que ens mereixem una cervesa.
Després del premi, pugem de dret cap a St.Bartomeu, per fer la última baixada del dia i no menys divertida, la cabana del moro, pedres, arrels, tallats, etc...ja la coneixeu...
La setmana que bé, molt més!