diumenge, 3 de juny del 2012

Corriol Connection

Sortida des del CCVV, Oscar, Ismael, Lambert, Dani, Carles, Eric (que arribava tard i per tant no surt a la foto de la sortida, i Joan Ramón que avui era l'amfitrió d'aquesta ruta tant guapa i currada, també dir, cosa que ens omple molt, que en Pedro, tot i no poder sortir, ens va venir a saludar i de pas fer la foto, i es que aquest, és un gran club on l'amistat és el primer. Sortim pel riu fins la pineda, i reculem per agafar el camí de la cantera, on comencem a pujar per corriols fins la pedra de les orenetes, per algun tram del que no fem mai, fem la pedra de les creus per darrera, també nou per nosaltres, per anar en direcció a l'elefant, un cop al meridià verd, hem de variar la ruta, ja que s'estava fem l' Open provincial de BTT organitzat pel nostres amics La Torreta Bike, ens desviem doncs cap a Parpers, en un no parar de corriols, i just al costat de Ca L'Espinal, en Dani ens deixa, ja que tenia ticket curt, i baixa per la ziga-zaga que porta a La Roca, nosaltres fem uns corriolets i anem a parar a St.Carles, on deixem de fer una petita part de la ruta, no massa dura i curta, per anar de dret al restaurant St. Carles, a fer "un Coca-cola", i es que l'Eric, necessitava hidratar-se, ja que el dia abans havia fet una cicloturista de carretera, ni més n menys que 250km i 3500+ casi res, i avui estava com un campió a davant de tot. Després del refrigeri, travessem l'urbanització, i altre cop corriols avall va que fa baixada, tanta que acabem a Argentona, d'aquí pista cap a Òrrius, i després pista cap a la bassa o plana del fum, com també s'anomena, per acabar, baixem per la porta de ferro, i cap a casa falta gent, 40 km i 1000+ amb molts enllaços de corriols, que fan una terenyina on es sustenta el nostre esport.