diumenge, 1 d’abril del 2012

Cingles de Bertí

2a sortida de la mitja, en aquest cas ens desplacem fins L'Ametlla, Joan Ramón, Oscar, Paco i Carles, on ens trobem amb quatre membres de la penya "Panzeta", en Xavi, Carlos, Horacio i Miquel. Comencem a pujar en direcció Puiggraciós, bàsicament per corriols en una pujada sense parar, pasem el convent i arriben a la cinglera passant pel coll d' en Tripeta, arribem al Clascà, i d'aquí pugem fins la taula de pedra per fer un mos, la penya Panzeta amb més experiència, porta bocates de dimensions considerables. Després d'esmorzar, agafem el Gr que passa a tocar de cingles, la Trona, i no el deixem fins el cau dels corbs, després d' haver disfrutat d'un corriol magnífic i unes vistes espectaculars, baixem per pista ample, baixem molt, però sense arribar a la carretera, just per sobre de la cinglera més baixa, ens disposem a reseguir-la per camins amples ja fins Montmany passant per Valldàneu, i després tornar a pujar a Puiggraciós, i acabar fent la última baixada ràpida per corriol fins el cotxe. Sortida força dura en que en els últims metres de pujada es notaven l'acumulació de kilómetres. 45km i 1300+