dissabte, 1 d’octubre del 2011

Camprodón - Coll d'Àres - Prats de Molló pel camí de la retirada

17 bikers a la sortida des de Camprodón, a 1ºC, primera glaçada de l'any, i pujada en direcció Rocabruna, Coll d' Àres, primera roda punxada(tubeless), un cop reparada, baixem pel corriol de la retirada de l'any 1939, en primer lloc sobre herba molt relliscosa, i després per dins del bosc, banda dreta paret, banda esquerra... millor no provar de baixar.hi, super atractiu i divertit, entre mig...segona i última punxada(altre cop tubeless), un cop a baix, arribem a Prats de Molló, bonic poble amb encant. Feta la visita de rigor, toca pujar i de valent, veieu la foto de baix a l'esquerra? doncs sí, toca puja a la torre del Mir(la que es veu a dalt de la última muntanya), entre rampes i reagrupaments...2h20' de no parar d'anar amunt, això sí, amb un desnivell que permetia portar el plat mitjà, un cop a dalt, el grup es separa, la secció de muntanya, 7 bikers, anem en direcció l' antiga caserna dels carrabiners, amb unes vistes magnífiques del Costabona, Balandrau, Pastuire, a l' altre banda sobresortint, el Comanegra, un espectacle que ens ha quedat gravat per sempre, la secció de carretera, baixan a tot drap fent 4km més però sense acumular els 200+ de la secció de muntanya. Un cop a baix, ho teniem tot planejat, els sherpas ens obren les portes del pavelló, ens dutxem i cap a dinar al restaurant que teniem encarregat. Moltes gràcies a en David i els seus companys de Camprodón per ensenyar-nos el territori per on es mouen habitualment, son uns màkines!