diumenge, 3 de juliol del 2011

Montornés, Dolmen de Castellruf, Can Girona, trialera de Can Gurri

Després d'estar mitja hora de rellotge per convénçer una persona, de que les sortides en BTT s'han de fer amb maillot de BTT, culot de BTT, sabates de BTT, guants de BTT, casc de BTT, i sobretot, bici de BTT enlloc de texans, bambes, samarreta de vestir, i bici d'anar a comprar el pa, comencem amb mitja hora de retard la sortida que és preveia dura, i així ha sigut, duríssima.
Sortim en direcció Montornés, Lambert, Toni i Carles, pugem la pujada del repetidor (bestial) que gràcies a la necessitat de cremar adrenalina aconsegueixo pujar per primera vegada (potser és el fet de que m'hagin considerat "professional" enlloc de domingueru), continuem cap a Can Gurri, fa molta calor i a la pujada es nota moltíssim tot i estar núvol, continuem per mes endavant fer la baixada que ens porta al dolmen de Castellruf, baixem per entrar a uns corriols molt divertits que ens porten a Can Girona, continuem pujant per corriols fins les vinyes, tornem a fer la pujada de Can Gurri, i ara sí, fem la trialera que ens porta sobre l' urbanització de Torre Tavernera (en Lam és l'únic que no baixa de la bici), seguim corriols fins Montornés, travessem els camps, i cap a casa després d' una molt maca sortida en BTT.

Carles

PD: BTT=Bicicleta tot terreny=pedres, arrels, trialeres, bardisses, pujades impossibles, muntanya, etc, etc, etc...és necesari anar ben equipat i amb eines per sol.lucionar possibles entrebancs, sobretot per poder canviar una roda punxada, que és el més habitual del món!